ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΨΕΥΤΡΑ

   
 Αν υπάρχει κάτι που σιχαίνομαι πιο πολύ και από τους ψεύτικους ανθρώπους είναι οι ψεύτικες αλήθειες. Αυτές τις ίδιες πιο πολύ, όχι αυτούς που τις ξεστομίζουν. Θα με ρωτήσετε ''γιατί'' ; Γιατί να αντιπαθώ σε τέτοιο βαθμό άψυχα παρασκευάσματα φαντασιόπληκτων και ύπουλων ανθρώπων και όχι αυτούς τους ίδιους που τα ξεστομίζουν; Γιατί να μισώ τα ψέματα και όχι τους ψεύτες;
     Ο καθένας έχει τον σκοπό του σε αυτή την ζωή. Ένα σκοπό που θα υπηρετήσει με οποιοδήποτε κόστος. Μπορεί να είναι σωστός αυτός ο σκοπός μπορεί και λάθος. Δεν μπορείς να κρίνεις εσύ. Εσύ έχεις τα δικά σου. Έχεις και εσύ τον σκοπό σου. Μπορείς να κρίνεις όμως τα μέσα και την μέθοδο που θα ακολουθήσει κάποιος για να φτάσει στον στόχο του. Αυτά ναι. Μπορεί να είναι και λάθος. Ειδικά εάν έχουν αντίκτυπο στους άλλους. Ειδικά εάν έχουν αντίκτυπο σε εσένα. Ειδικά εάν έχεις πιστέψει και σε έχουν προδώσει. Ωστόσο θα αποδώσεις όλο το βάρος των ευθυνών στον άλλον; Σε αυτόν που σου είπε ψέματα και σε πλήγωσε; Μη βιαστείς να απαντήσεις. Έχεις και εσύ ευθύνη. Την μεγαλύτερη.
      Ναι μην απορείς, φταις εσύ. Εσύ που πιστεύεις τα πάντα. Ο άλλος σου παρουσιάζεται μπροστά σου, έτοιμος με το τέλειο ψέμα του. Δεν είναι στην ζωή σου ακόμα. Είναι στο κατώφλι και περιμένει εσένα. Εσύ είσαι αυτός που είτε θα του ανοίξει διάπλατα την πόρτα να μπει είτε θα την κλείσει και θα τον διώξει. Εσύ αποφασίζεις. Ο άλλος είναι μπροστά σου, ένας υπέροχος ψεύτης που θέλεις με όλο σου το είναι να τον πιστέψεις. Όμως μέσα σου ξέρεις. Ξέρεις πως αν τον αφήσεις να περάσει, θα σε γεμίσει ευτυχία. Θα δώσει ένα νόημα στην ζωή σου. Θα σε γεμίσει αγάπη. Θα νιώθεις ότι ζεις μέσα σε μια ροζ φούσκα ενός ονείρου ατελείωτου. Και μετά θα σκάσει η φούσκα. Και θα πέσεις απότομα και σκληρά στην πραγματικότητα. Και θα πονέσεις. Και αυτός ο τόσο υπέροχος, αρχικά , άνθρωπος θα έχει εξαφανιστεί. Γιατί έχει ολοκληρώσει τον σκοπό του. Δεν σε χρειάζεται άλλο πια.
     Για αυτό μισώ τα ψέματα και όχι τους ψεύτες. Γιατί στην πραγματικότητα απογοητεύομαι με τον ίδιο μου τον εαυτό που επέλεξε να πιστέψει. Δική μου επιλογή. Ποιόν θα κατηγορήσω για αυτό; Γιατί να με νοιαστεί ένας ξένος από την στιγμή που εγώ η ίδια δεν με νοιάζομαι; Εγώ είμαι αυτή που είπε ψέματα. Εγώ προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου για κάτι ψεύτικο και στο τέλος τον απογοήτευσα. Εγώ επέλεξα.Εγώ είμαι η ψεύτρα.
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου