ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ Η ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ?

 Αποτέλεσμα εικόνας για not anymore gif







Μην μπερδεύεστε. Μην τα μπερδεύετε. Άλλο υπομονή άλλο χαζομάρα. Ένας άνθρωπος δείχνει υπομονή επειδή το θέλει, επειδή είναι ευγενικός, επειδή δεν θέλει να πληγώσει. Όχι γιατί είναι βλάκας. Όχι γιατί δεν μπορεί να αντιδράσει. Επειδή δεν θέλει.
Πόσες φορές έχω ευχηθεί να υπήρχε ένας διακόπτης που να κλείνει αυτόματα όταν άγγιζες τα όρια σου; Πριν τα ξεπεράσεις, πριν φτάσεις στο αμήν. Ένας διακόπτης που να ελέγχει την υπομονή σου και να κατεβάζει την παροχή πριν να είναι αργά.Να μπορεί να σε σταματαει πριν υπερβείς τα όρια. Ένα γαμημένο διακοπτάκι.
Στην θέση αυτού, έχουμε νεύρα. Νεύρα που δεν δημιουργούνται δια μαγείας. Νεύρα που μας προκαλούν οι άλλοι. Και μετά μας ζητούν και τα ρέστα. Γιατί νευριάζεις; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΩ ΡΕ ΒΛΗΜΑ. Για αυτό. 
Μου λένε να κάνω υπομονή. Υπομονή με ανθρώπους, με καταστάσεις. Και καταλήγω να κάνω υπομονή με τον εαυτό μου. Να προσπαθώ να τον συγκρατώ να μην ξεσπάσει. Μου λένε να μην ζητάω πολλά, να είμαι ικανοποιημένη με αυτά που έχω.Ε λοιπόν δεν ειμαι. Θέλω και ζητάω το παραπάνω. Γιατί δίνω παραπάνω. Δεν μου αρκούν τα μέτρια. Και δεν τα θέλω κιόλας. Όταν σου δίνω , θέλω να μου δινεις. Γιατί κάποια στιγμή εγώ στερεύω. Και δεν έχω άλλα αποθέματα. 
Έχετε μάθει να παίρνετε μόνο. Έχετε μάθει να στραγγίζετε τον άλλον. Και σωματικά και ψυχικά. Και αν ο άλλος σας ζητήσει κάτι, τον λέτε και άπληστο. Αν, το ότι θέλω να είμαι χαρούμενη χωρίς ψυχοφάρμακα, θεωρείται απληστία, τοτε ναι . Είμαι άπληστη. Δεν θα ανεχτώ κανέναν για να του κάνω απλά το χατίρι. Και αν κάνω υπομονή σε κάποιες περιπτώσεις, είναι επειδή το θέλω εγώ. Όπως, όμως, σου προσφέρω την υπομονή μου απλόχερα, έτσι θα σου την πάρω πίσω. 
Μην μπερδεύεστε. Οι υπομονετικοί άνθρωποι δεν είναι ηλίθιοι. Εσείς είστε που δεν αναγνωρίζετε ποιούς έχετε δίπλα σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου